• Welkom bij de officiële LOWA webshop
  • Gratis verzending & gratis retourneren vanaf 80 € bestelwaarde
Ulf Michels nieuwe hoofd marketing bij LOWA

Jetzendorf, 6 september 2024 - Ulf Michels (45) is sinds 1 september 2024 de nieuwe hoofd marketing bij LOWA en is in deze rol grotendeels verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het merk. Het bedrijf heeft een expert kunnen aantrekken met meer dan tien jaar ervaring in de outdoor- en fietsindustrie.

Ulf Michels heeft uitgebreide kennis van marketing en verkoop, die hij heeft opgedaan in leidinggevende posities bij de European Outdoor Film Tour, het adidas schoenen- en kledingmerk Five Ten Europe, adidas TERREX en meest recentelijk als Director Global Digital Sales bij het mountainbikebedrijf YT Industries. Onder andere heeft hij meerdere keren go-to-market strategieën ontwikkeld en geïmplementeerd en was hij verantwoordelijk voor marketing-, social media- en PR-strategieën. Ulf Michels heeft ook waardevolle ervaring in het ontwikkelen en onderhouden van strategische partnerschappen en sponsoring. ‘LOWA is een uitzonderlijk merk met een lange traditie en geweldige producten. Als enthousiaste buitensporter met een passie voor wandelen, mountainbiken en skitochten, begrijp ik ook de behoeften en wensen van de doelgroep,’ zegt Ulf Michels. ‘Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan en het merk continu te ontwikkelen met mijn team.’

‘Ulf’s professionele achtergrond gecombineerd met zijn persoonlijke interesse in bergsport maakt hem een echte aanwinst voor ons team. We zijn ervan overtuigd dat hij een significante bijdrage zal leveren aan het verder versterken van het LOWA-merk en het toekomstbestendig maken,’ zegt Alexander Nicolai, CEO van LOWA Sportschuhe GmbH.

• Teaser image
  • PERSCONTACT: DAVID KNAN

Nieuws over het bedrijf of de LOWA productwereld: We informeren je graag over actuele onderwerpen via onze persverzendlijst. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor meer informatie op presse@lowa.de.

• Teaser image
  • PERSCONTACT: DAVID KNAN